Panel haqqında
  • İstehlakçı paneli nədir?

    İstehlakçı paneli istehlakçıların məhsullar və xidmətlər haqqında fikirlərini bildirdiyi, məhsul və xidmətlərin istifadəsi haqqında məlumatları bölüşdüyü platformadır. Ənənəvi istehlakçı panellərində məhdud sayda istehlakçı araşdırmaçıları qaydalı şəkildə olaraq məlumatlarla təmin edirdi. Lakin texnologiyanın inkişafı daha çox istehlakçını eyni məkanda toplamağa və seçmə üsulu ilə araşdırmalar etməyə imkan yaratmışdır.

İstehlakçılar üçün
  • İstehlakçılar paneldən necə istifadə etməli?

    İstehlakçılar öncə tələb olunan məlumatları təqdim etməklə paneldə hesab yaratmalıdır. İstehlakçı özü haqqında məlumatları düzgün təqdim etməklə şəxsi panelinə sorğuların göndərilməsi ehtimalını artırır. Çünki panel məlumatları müxtəlif  üsullarla yoxlamaqla onların yanlış olma ehtimalını yüksək qiymətləndirir və həmin istehlakçıya sorğu yönləndirmir. Həmçinin yönləndirilmiş sorğuları təlimatlara uyğun düzgün dəqiq və ətraflı cavablandırmayan istehlakçıların cavabları ləğv olunur və ona ödəniş olunmur.

  • Məbləği balansdan necə çıxarmalı?

    Balansdan məbləği çıxarmaq üçün “Balans əməliyyatları” bölməsində telefon nömrənizi yazmağınız və məbləği çıxart düyməsi ilə təsdiqləməyiniz kifayətdir. Tələbiniz Panel tərəfindən təsdiqləndikdən sonra məbləğ avtomatik olaraq Portmanat hesabınıza yüklənəcəkdir. Əgər Portmanat hesabınız yoxdursa, sistem sizi hesab açmağa yönləndirəcək.

  • Anketlərə görə ödənişin həcmi necə dəyişir?

    Hər anketin ödənişi sualların sayından asılı olaraq dəyişir.

  • Lotoreya sistemi necə işləyir?

    Bəzi araşdırmalarda anketin məbləği ilə yanaşı həm də lotoreya oynanılır. Uduş sistem tərəfindən təsadüfi seçilmiş bir istehlakçıya verilir. Uduş mütləq hər hansı istehlakçı tərəfindən udulur. Uduşu qazanmış istehlakçının həm paneldəki hesabına, həm də telefon nömrəsinə bildiriş göndərilir. Lotoreyanı qazananlar şirkətə dəvət olunaraq uduşları onlara təqdim olunur.

  • İanə sistemi necə işləyir?

    İstehlakçılar balanslarındakı məbləği və ya onun bir hissəsini ehtiyacı olan insanlara ianə edə bilərlər. İanə olunmuş məbləğlər Paneldə ayrıca bir bölmədə yığılır və Bimpact şirkəti tərəfindən xeyir qrumlarına və digər ehtiyac sahiblərinə çatdırılır. İanələr və onların istifadəsi ilə bağlı ictimai hesabat təqdim olunur.

  • İlkin balans nədir?

    Hər bir istehlakçı yeni hesab açdıqda Panel tərəfindən ona 2 AZN məbləğində başlanğıc balans verilir. İstifadəçi yalnız sorğulardan qazandığı məbləğlərlə birlikdə balansını 10 AZN – nə çatdırdıqdan sonra balansından pul çıxararsa ilkin məbləği istifadə edə bilər. İstehlakçı istənilən vaxt ilkin balansdan imtina edərək sorğulardan qazandığı məbləği çıxara və ya ianə edə bilər.

  • FİN kod nədir?

    FİN kod şəxsiyyət vəsiqəsinin Fərdi İdentifikasiya Nömrəsidir. Yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqələrində ayrılıqda göstərilmişdir. Köhnə nəsil şəxsiyyət vəsiqələrində isə aşağıdakı kimi müəyyən olunur:

    Şəxsiyyət vəsiqəsinin şəkil olan üzündə ən aşağı sətirdə şəxsiyyət vəsiqəsinin seriya nömrəsi ilə başlayan simvol, rəqəm və hərflərdən ibarət kod göstərilmişdir. Həmin kodun sondan (yəni sağ tərəfdən) birinci simvoldan sonrakı ilk yeddi simvoludur. Nümunədə qalın şiriftlə gösərilmiş hissə:  03464211<9AZE7259082E578905491T3ADH4

  • Qeydiyyat zamanı nə üçün şəxsi məlumatlar tələb olunur?

    Hər bir istehlakçının ad və soyadı qeydiyyatda ona görə tələb olunur ki, Panel istehlakçıların robot-proqram yox, həqiqi insan olduğunu və hər istehlakçının sadəcə bir hesabı olduğunu təyin edə bilsin. Lakin istehlakçının ad, soyad, telefon nömrəsi və oxşar şəxsi məlumatları heç bir halda araşdırma edən tərəflərlə və ya başqa üçüncü tərəflərlə paylaşılmır. Gender, yaş, gəlir səviyyəsi və s. məlumatların alınması səbəbi isə istehlakçılara uyğun sorğuları yönəltməkdir. Hər bir məhsulun öz istifadəçisi olduğu kimi, hər bir araşdırmanın da öz hədəf kütləsi olur. Bu hədəf kütləni düzgün müəyyən edib sorğuları uyğun respondentlərə göndərmək üçün Panelin bu məlumatlara ehtiyacı olur. Əks halda kişilərə qadın məhsulları ilə bağlı, qadınlara kişi məhsulları ilə bağlı, yaşlı insana gənclər tərəfindən istifadə olunan məhsullarla bağlı və sair yanlış sorğular gedərdi.

  • Məlumatların gizliliyi və anonimliyi necə təmin edilir?

    Araşdırmaların məqsədi bir istehlakçı haqqında nəticə çıxarmaq deyildir. Hətta araşdırmaların məqsədi sorğu aparılan qrup haqqında nəticəyə gəlmək də deyildir. Araşdırmaların məqsədi seçmədən, yəni sorğunun aparıldığı respondentlərdən yekunlaşdırılmış aqreqat nəticələr almaq və bundan istifadə edərək hədəf populyasiya haqqında ümumiləşdirmələr aparmaqdır. Məsələn, sizdən sorğu zamanı bir ay ərzində ərzaq alışına nə qədər pul xərclədiyiniz soruşulursa, burada məqsəd sizin nə qədər pul xərclədiyinizi öyrənmək deyil. Məqsəd siz və digər respondetlərin ortalama xərc göstəricisindən istifadə edərək statistik metodların köməyi ilə ümumi əhalinin aylıq ərzaq xərclərini hesablamaqdır. Məhz buna görə də Panel şirkətlərə araşdırma nəticələrini təqdim edərkən istehlakçıların kim olduqları barədə heç bir məlumat vermir. Yalnız istehlakçıların suallara verdiyi cavablar şərti təyin olunmuş kod vasitəsilə araşdırma edən tərəfə verilir. Şirkətlər respondentlərin kim olduqları, telefon nömrəsi və s. barədə heç bir məlumata sahib olmur. Panel bu siyasəti ilə həm gizliliyi və anonimliyi qorumaq, həm də hər hansı reklam cəhdlərinin qarşısını almaq məqsədi güdür.

Şirkətlər/araşdırmaçılar üçün
  • Şirkətlər (və digər araşdırmaçılar) necə ödəniş etməli?

    Araşdırmaçıların asan ödəniş edə bilməsi üçün Paneldə kartla ödəniş funksiyası yerləşdirilmişdir. Hesaba ödəniş etmək istəyən şirkətlər paneldə yerləşdirilmiş e-mail vasitəsilə hesab məlumatlarını ala bilərlər. Şirkətlər araşdırma təcili olduğu halda müraciət edərək ödənişə qədər təsdiqlənmə tələb edə bilərlər.

  • Onlayn istehlakçı panelinin araşdırmaçılar üçün üstünlüyü nədir?

    Aparılmış təcrübələrə görə onlayn istehlakçı panelləri ənənəvi araşdırma alətlərinə nisbətdə dəfələrlə sürətli və xərc-effiktiv olmasına baxmayaraq, eyni dəqiqlikdə nəticələr almağa imkan verir. Kvota seçməsinin tələblərinə cavab verməklə hədəf kütləni dəqiqliklə müəyyən etməyə və onlardan reprezentativ nəticələr almağa imkan verir.

  • Şirkətlər üçün araşdırmanın qiyməti necə hesablanır?

    Araşdırmanın qiyməti anketdəki sualların sayından və anketlərin ümumi sayından asılı olaraq dəyişir. Hesablama alqoritminə görə, anketdəki sualların sayı artdıqca hər suala düşən ödənişin həcmi azalır, lakin bir nöqtədən sonra sabitləşir. Anketlərin ümumi sayı artdıqca anket başına ödənişin həcmi sürətlə azalır. 1000 anketdən sonra anket başına ödəniş 50% - ə qədər edir. Bu güzəştlər Panel tərəfindən edilir və  istehlakçılara ödənilən məbləğə təsir etmir.

  • Məlumatların keyfiyyəti necə təmin edilir?

    Onlayn istehlakçı panellərinin məlumatların dəqiqliyi ilə bağlı təbiət etibarı ilə digər araşdırma növlərinə görə müəyyən üstünlüyü vardır. Aparılmış elmi araşdırmalara görə insanlar yazarkən digər ünsiyyət vasitələrinə nisbətən daha düşünülmüş, dəqiq və faydalı məlumatlar verir. Digər tərəfdən hiylə edərək Paneldən ödəniş əldə etmək istəyənlərin qarşını almaq üçün Panel aşağıdakı alətlərdən istifadə edir:

    • Hər bir istehlakçının telefon nömrəsi ilə təsdiq olunmuş unikal hesabı olur.
    • Hər bir istehlakçı hesabını FİN kod vasitəsilə təsdiqləyir.
    • Hər bir istehlakçıdan alınmış ilkin məlumatlara əsasən sorğular yalnız araşdırma hədəflərinə uyğun istehlakçılara göndərilir.
    • İstehlakçıların müxtəlif sorğularda verdiyi məlumatlar qarşılaşdırılaraq təhlil olunur. Hiylə edən istehlakçılar Paneldən kənarlaşdırılır.
    • Şirkət tərəfindən tərəfindən məlumatların keyfiyyətinin yoxlanması vasitəsilə öyrənmə alqoritmləri inkişaf etdirilir.
    • Hər hansı sorğuda saxta məlumat olarsa həmin anket ləğv olunur və istehlakçıya ödəniş edilmir.
    • Sistem tərəfindən məlumatların keyfiyyəti ilə bağlı müəyyən göstəricilər hesablanır.
  • Araşdırma.az əlavə olaraq hansı faydalar təklif edir?

    Bildiyimiz kimi hər bir anketdə minimum 5 ədəd istehlakçı profili ilə bağlı demoqrafik suallar olur. Məsələn, cinslə, yaşla və s. bağlı. Araşdırma.az – da sorğu yaradarkən anketinizə belə sualları əlavə etməyə və buna görə ödəniş etməyə ehtiyac yoxdur. Bütün bu məlumatlar Araşdırma.az tərəfindən sizin araşdırmanın nəticələrinə avtomatik əlavə olunur.

  • Şirkətlər üçün hansı endirim və güzəşlər tətbiq olunur?

    Sistem anketin qiymətini sulların sayı artdıqca sualbaşına ödənişin miqdarını azaldan və seçmənin həcmi artdıqca anket başına ödənişin miqdarını azaldan alqoritmlə hesablayır. Anketdə olan sual sayı artdıqca sual başına düşən ödənişin həcmi azalır, 15 sualdan sonra isə sabitləşir. Anket sayına görə güzəşt aşağıdakı kimidir: 400 – 600 anket 20% endirim, 600 – 800 anket 30% endirim, 800-1000 anket 40% endirim, 1000-dən çox olan anketlər üçün isə 50% endirim. Endirimlər proqressiv qaydada hesablanır.

XƏTA
UĞURLU ƏMƏLİYYAT
Yüklənir ...